• Handboll sön 8/12 för flickor födda 2010.

    Söndag 8/12 är det dags för sammandrag på hemmaplan – dvs att det är vi som är föräldrar till F10 som arrangerar. Följande uppgifter ska göras innan: ? Ställa fram mål ? Sätta upp skylt om plan 1 och plan 2 ? Ställa fram 4 avbytarbänkar (2 vid varje plan) ? Dela upp omklädningsrummen så gästande lag vet var de ska byta om ? Sätta upp spelscheman ? Ev. baka något (helt frivilligt) Det som ska göras under dagen: ? Sköta klockan ? Ropa ut vilka som spelar på vilken plan härnäst ? Sköta korvkokeri och mackgrilleri ? Kiosk med drickor, kaffe, godis och ev hembakat ? En ”matchvärd” som kan svara på frågor Information och rutiner kring hur kiosken ska skötas finns i hallen, de innefattar t.ex. hur kassan ska hanteras och vilka hygienregler som gäller. Domare är ordnade med så de kommer att finnas på plats. Ett schema för dessa aktiviteter skickas ut fredag 6/12. Vi kommer behöva lite hjälp från alla föräldrar. F14 (2011) 28 nov 2019 2kommentarer
  • Påminnelse om anmälan till Minihandboll 8/12

    Hej! Just nu har vi 5 killar anmälda till sammandraget i Minihandboll på söndag 8 december i Vänersborg. Sista anmälningsdagen har vi satt till 30 november, men anmäl er gärna så fort som möjligt. 😊 Nedan ser ni vilka som har anmält sig: P14 (2011) 26 nov 2019 11kommentarer
  • Dags för lagets första sammandrag i Minihandboll!

    Söndag 8 december är det alltså dags för lagets första sammandrag i Minihandboll. Som det ser ut så har vi två lag anmälda, vilket innebär att vi så snart som möjligt behöver få veta vilka som vill och kan vara med. 😊 Jag bifogar ett spelschema och kommer skicka ut en kallelse, som ni får till er mailadress. Första matchen spelas 10.15, så samling i A hallen Idrottshuset Vänersborg kl. 9.20. P14 (2011) 24 nov 2019 1kommentar
  • Julkalender - Bingolotto

    På måndag kommer vi att dela ut Julkalendrar - 4st per barn. Om det är fler i familjer som säljer kaledrar för Ale HF behöver familjen inte ta emot fler än 6st kalendrar. Tillsammans med kalendrarna får ni ett informationsblad där det bl.a. står hur ni ska skicka in pengarna för dem. Det är bra om barnen har med en vuxen som tar emot kalendrarna på måndag. Kan er dotter eller ni själva inte vara med på träningen är det bra om ni ber någon annan förälder ta med åt er. Detta så att ni får så lång tid som möjligt på er att sälja kalendrarna. Klubben säljer Bingolottos Julkalendrar för att även fortsättningsvis kunna ha låga medlemsavifter. Med det sagt vill jag påminna om att medlemsavgiften ska vara betald senast 30/11 (se detaljer i tidigare nyhet publicerad här) F14 (2011) 15 nov 2019 0kommentarer
  • Inställd träning på Lördag!!

    Hej, På Lördag är Handbollen inställd pga att det är danstävlingar hela dagen. Nya tag veckan efter! Med vänlig hälsning, Ledarna F13 (2012) 11 nov 2019 0kommentarer
  • Visa fler nyheter