• Inställd säsong

    Hej alla föräldrar och barn, på grund av corona har handbolls förbundet beslutat att ställa in resten av säsongen, så därför blev det den sista träningen idag. Tack allesammans så ses vi till hösten Med vänlig hälsning, Ledarna P14 (2011) 12 mar 2020 0kommentarer
  • Alla minihandbollsarrangemang inställda!

    Idag fick vi information från Svenska Handbollförbundet att alla minihandbollsarrangemang (minisammandrag) är inställda resten av säsongen (p.g.a. Corona - covid-19). Som det ser ut nu kommer vi att fortsätta träna som vanligt men samma regler som för arbetsplatser och skolor gäller - ingen som har förkylningssymtom får komma på träning. Ändras några riktlinjer åt ena eller andra hållet återkommer vi. Alltså - inget sammandrag för F11 15/3 och inget för F10 22/3! Länk till förbundets meddelande F14 (2011) 12 mar 2020 0kommentarer
  • Ingen träning 10/2

    Nästa vecka - på sportlovet - blir det ingen handbollsträning för F10/11. Vi ses igen 17/2. Alltså - ingen träning 10/2! F14 (2011) 4 feb 2020 0kommentarer
  • Tack alla föräldrar och barn

    Tack alla föräldrar och barn för ett grymt samandrag. Med vänlig hälsning, Ledarna P14 (2011) 2 feb 2020 2kommentarer
  • Medlemsavgifter 2019/2020

    Senior (födda -01 och äldre) 1000kr B-lag (födda -01 och äldre) 500 kr A-ungdom (födda -02, -03 och -04) 800 kr Ungdom (födda mellan -05 till -09) 600 kr Handbollsskolan (födda -10 och -11) 300 kr Ledare/Passiv/Stödmedlem 350 kr Familj (boende i samma hushushåll) 1200 kr Seniorspelare betalar alltid ordinarie avgift, 1000 kr Medlemsavgiften skall betalas snarast, om man inte redan har gjort det. OBS! Har du börjat spela under 2020, så betalar du halva avgiften. BG 5924-3022 Obs märk betalningen med spelarens namn och lag. Det går även att Swisha 1230317057 men var noga med att uppge spelarens namn och lag. P14 (2011) 31 jan 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter