• Imorgon kör vi äntligen igång med handbollen

    Hej alla barn och föräldrar nu startar äntligen träningen igen hoppas vi syns imorgon kl 17:00 Med vänlig hälsning, Ledarna P14 (2011) 23 sep 2020 1kommentar
  • Med anledning av Coronaviruse

    Observera att information, råd, rekommendationer och beslut gäller i nuläget och tillsvidare. Läget kan snabbt förändras och tagna beslut och rekommendationer kan komma att ändras med kort varsel. Vi följer Riksidrotts- och Handbollsförbundets riktlinjer. - Kom bara om du är frisk. - Vid sjukdom skall du varit symptomfri i 48 timmar innan deltagande. - Inga föräldrar i hallen under träning, vi får återkomma med hur vi gör vid matcher. - Ett lag i taget i hallen under träning, det ger vid handen att det ena laget måste lämna anläggningen innan nästa går in. Om träningen startar 19:15 kommer vi att gå in i hallen (ytterdörren) gemensamt då föregående lag förhoppningsvis lämnat 19:10. Om träningen slutar 20:30 kommer vi att lämna hallen 20:25. - Inget ombyte får ske i hallen. - Tillse att vattenflaskor är namnade och att du bara dricker ur din flaska. - Tvätta händerna vi ankomst. Mer information finns på handbollförbundets hemsida. Läs detta och förmedla till spelarna alternativt läs tillsammans så att alla vet vad som gäller. https://www.svenskhandboll.se/.../bestammelsergallandenat... Som så mycket annat under 2020 blir det en annorlunda säsong men vi får tillsammans göra det bästa av situationen. Nu kör vi! F13 (2012) 19 sep 2020 0kommentarer
  • Coronainformation säsongen 20/21

    Med anledning av Coronaviruset Observera att information, råd, rekommendationer och beslut gäller i nuläget och tillsvidare. Läget kan snabbt förändras och tagna beslut och rekommendationer kan komma att ändras med kort varsel. Vi följer Riksidrotts- och Handbollsförbundets riktlinjer. - Kom bara om du är frisk. - Vid sjukdom skall du varit symptomfri i 48 timmar innan deltagande. - Inga föräldrar i hallen under träning, vi får återkomma med hur vi gör vid matcher. - Ett lag i taget i hallen under träning, det ger vid handen att det ena laget måste lämna anläggningen innan nästa går in. Om träningen startar 19:15 kommer vi att gå in i hallen (ytterdörren) gemensamt då föregående lag förhoppningsvis lämnat 19:10. Om träningen slutar 20:30 kommer vi att lämna hallen 20:25. - Inget ombyte får ske i hallen. - Tillse att vattenflaskor är namnade och att du bara dricker ur din flaska (f11 har egna namnade vattenflaskor i vårt skåp) - Tvätta händerna vi ankomst. Mer information finns på handbollförbundets hemsida. Läs detta och förmedla till spelarna alternativt läs tillsammans så att alla vet vad som gäller. Som så mycket annat under 2020 blir det en annorlunda säsong men vi får tillsammans göra det bästa av situationen. Nu kör vi! /Ale Handboll Styrelse Seniorlag Herrar 17 sep 2020 0kommentarer
  • Med anledning av Coronaviruset

    Observera att information, råd, rekommendationer och beslut gäller i nuläget och tillsvidare. Läget kan snabbt förändras och tagna beslut och rekommendationer kan komma att ändras med kort varsel. Vi följer Riksidrotts- och Handbollsförbundets riktlinjer. - Kom bara om du är frisk. - Vid sjukdom skall du varit symptomfri i 48 timmar innan deltagande. - Inga föräldrar i hallen under träning, vi får återkomma med hur vi gör vid matcher. - Ett lag i taget i hallen under träning, det ger vid handen att det ena laget måste lämna anläggningen innan nästa går in. Om träningen startar 19:15 kommer vi att gå in i hallen (ytterdörren) gemensamt då föregående lag förhoppningsvis lämnat 19:10. Om träningen slutar 20:30 kommer vi att lämna hallen 20:25. - Inget ombyte får ske i hallen. - Tillse att vattenflaskor är namnade och att du bara dricker ur din flaska. - Tvätta händerna vi ankomst. Mer information finns på handbollförbundets hemsida. Läs detta och förmedla till spelarna alternativt läs tillsammans så att alla vet vad som gäller. https://www.svenskhandboll.se/Nyhetslistor/HandbolliSverige/bestammelsergallandenationellatavlingsmatcher Som så mycket annat under 2020 blir det en annorlunda säsong men vi får tillsammans göra det bästa av situationen. Nu kör vi! P14 (2011) 15 sep 2020 0kommentarer
  • Fler träningar

    Hej! Vi har fått möjlighet att nyttja ett annat lags träningstid fram till de valt att dra igång för säsongen. Vi har därför lagt in tre ytterligare träningar i lagets kalender: Torsdag 17/9 18:00-19:00 i Älvängenhallen Torsdag 24/9 18:00-19:00 i Älvängenhallen Torsdag 1/10 18:00-19:00 i Älvängenhallen Vi hoppas att så många tjejer som möjligt kan vara med nu när vi fått denna chans att ha extra roligt! Påminn tjejerna om att de inte få gå in i hallen innan föregående lag gått ut. Vi kommer också att avbryta träningen 18:55 för att vi ska hinna gå ut innan det är dags för nästa gäng. Inga föräldrar får vara med och tjejerna får naturligtvis bara komma om de är friska... Läs mer i tidigare inlägg. Ett tips är också att följa klubbens huvudsida här på laget.se - där kommer en del övergripande information. Följ också Ale Handboll på Facebook! F14 (2011) 10 sep 2020 1kommentar
  • Visa fler nyheter