• Viktig information angående Covid-19

    Viktig information angående Covid-19 Smittspridningen ökar och vi har nu ett läge där många skolor i kommunen rapporterar om utbredd smitta. Ale Handbolls styrelse har idag därför fattat beslut om att alla klubbens lag ska ha träningsuppehåll för handbollsträning inomhus fram t.o.m. 2020-12-13. Styrelsen återkommer innan 2020-12-13 med information om vad som gäller efter detta datum. Styrelsen Ale Handboll F13 (2012) 24 nov 2020 0kommentarer
  • Viktig information angående Covid-19

    Viktig information angående Covid-19 Smittspridningen ökar och vi har nu ett läge där många skolor i kommunen rapporterar om utbredd smitta. Ale Handbolls styrelse har idag därför fattat beslut om att alla klubbens lag ska ha träningsuppehåll för handbollsträning inomhus fram t.o.m. 2020-12-13. Styrelsen återkommer innan 2020-12-13 med information om vad som gäller efter detta datum. Styrelsen Ale Handboll ------------------------------------------------ Ovan information har idag skickats ut från styrelsen - det betyder att vi ställer in alla träningar fram till 20-12-13 och återkommer när vi vet mer. Håll er friska! //Anton, Håkan, Mikael F14 (2011) 24 nov 2020 0kommentarer
  • Ute träning

    Pga ökad smittspridning i ale kommun får vi inte ha träning i hallen på två veckor, så därför testar vi att ha torsdagens träning utomhus. Vi samlas med varma kläder utanför Älvängen hallen och kör ett träningspass med avstånd och smittspridning i åtanke. Samma tid som vanligt. Med vänlig hälsning, Ledarna P14 (2011) 24 nov 2020 0kommentarer
  • Lotter

    Hej föräldrar P9 Vårat lag har blivit tilldelade ett vist antal lotter som vi ska sälja för klubben. I dag på träningen kommer vi sicka med dom med barnen hem. Det är 3 st bingo lotto julkalender och 5 st sportlotten skrap Julkalender kostar 100kr Sportlotten kostar 50kr När man har sålt dem kan man swischa summan till nr 0735397547 Erik gustafsson och skriva namn på meddelande så jag ser vem det kommer ifrån P14 (2011) 12 nov 2020 0kommentarer
  • Minisammandraget är inställt

    Hej, Ledsen att vi är lite sena ut med informationen men minisamandraget till helgen är inställt med tanke på den senaste tidens nya restriktioner. Vi kommer dock att fortsätta att träna i enhetlighet med rekomendationerna, dock är det som vanligt viktigt att man stannar hemma vid minsta symptom. Lättas restriktionerna tar vi nya tag med minisammandragen. Med vänlig hälsning, Ledarna F13 (2012) 5 nov 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter