• Påminnelse Lotter & Kalendrar

    Påminnelse Vi vill passa på att påminna om att deadline för inbetalning av lotterna närmar sig (20/12). Swisha 550 kr till följande telefonnummer 0735-059000 (Peter Carlsson). Många av er har redan inkommit så detta blir en vänlig påminnelse till er som ännu inte gjort det. Redovisningen av försäljningen skall ske till klubben 20 December. Med vänlig hälsning, Ledarna F13 (2012) 15 dec 2020 0kommentarer
  • Vi startar igång igen!

    Hej på er! Styrelsen och handbollsförbundet har nu gett klartecken för att vi kan starta igång verksamheten igen. Vi startar igång igen nu på Torsdag med träning och en "coronasäker" fikastund för tjejerna som en avslutning på höstsäsongen. Vi kommer därefter ha ett uppehåll fram till den 7/1 då vi planerar att köra igång igen. Vi ses imorgon! Med vänlig hälsning, Ledarna F13 (2012) 15 dec 2020 0kommentarer
  • Uppdaterad information ang rådande situation

    Det träningsuppehåll som förmedlades för ca två veckor sedan lider mot sitt slut. Styrelsen har idag skickat ut information om att det åter finns möjlighet att träna under begränsade former. Vi ledare har dock tagit beslutet att ta det säkra före det osäkra och inte träna de två måndagar som återstår fram till Jul. Vi siktar istället på att börja träna igen måndagen 4/1-21. Vi återkommer när det närmar sig. Med detta hoppas vi kunna bidra till att alla håller sig friska och får en fantastisk Jul! Håll er friska och ta hand om varandra! Mvh Håkan, Anton & Sofia F14 (2011) 12 dec 2020 0kommentarer
  • Uppehåll pga covid 19

    Hej alla barn och föräldrar vi har idag bestämt att pga den ökade smittspridningen att ställa in träningarna tills nästa år. Vi kommer att återkomma med information efter jul och nyår. Vi hoppas att alla kommer att träna och röra på sig på egen hand under tiden. Med vänlig hälsning, Tränarna P14 (2011) 8 dec 2020 0kommentarer
  • Inställd träning

    På grund av många sjuka ställer vi in utomhus träning i dag P14 (2011) 3 dec 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter