• Nya besked angående träning

    Som ni säkert vet har Ale Kommun beslutat att öppna hallarna för ungdomsaktiviteter igen. Eftersom det bara är några få träningar kvar på den ordinarie säsongen har vi beslutat att det inte är värt risken nu när smittspridningen är såpass hög som den är. Vårt lag består av tjejer från flera olika klasser och skolor så konsekvenserna av att träffas inomhus kan bli ganska stora. När vädret blir lite behagligare kommer vi istället att träna utomhus, under liknande former som förra våren. Vi återkommer längre fram med mer information. //Anton, Håkan & Sofia F14 (2011) 21 mar 2021 0kommentarer
  • Information kring återstart

    Hej på er, Men tanke på rådande läge så har kommunen nu gått ut med att man stänger hallarna fram till den 14/3 pga ökad smittspridning. Det känns såklart jättetråkigt att inte kunna starta igång träningen igen! Som det ser ut nu så är vi igång igen under vecka 11 vilket vi hoppas på så att tjejerna får träna och spela handboll igen. Vänliga hälsningar, Ledarna F13 (2012) 22 feb 2021 0kommentarer
  • Ingen träning v 8,9 & 10 (heller)

    Klubben har fått nedan information från Ale Fritid, alltså ingen inomhusträning på ett tag. Vi har fått nya restriktioner från den 18/2 vilket innebär att all uthyrningsverksamhet kommer att stängas fram till den 14/3. Ale Fritid kommer att boka av alla bokningar som ligger så ni behöver inte göra något. Ni kommer att få avbokningsbesked. Skolverksamheten på verkas inte. Med vänlig hälsning Ale Fritid. F14 (2011) 17 feb 2021 1kommentar
  • Siktar på att starta igång träningen vecka 8

    Hej på er, Vi har haft överläggningar kring återuppstart av träningen för tjejerna och med tanke på hur det sett ut på skolorna i kommunen och befarad smittspridning så kommer vi att avvakta i ytterligare två veckor. Det innebär att ambitionen är att starta igång under vecka 8 om läget förbättrats. Ni är varmt välkomna att återkomma till oss ledare med frågor och funderingar. Vi hörs och förhoppningsvis ses snart igen! //Ledarna F13 (2012) 11 feb 2021 0kommentarer
  • Inställd träning v6 v7

    pga covid 19 gör vi ett uppehåll v6 och v7 och återupptar träningen om det ser bättre ut efter sportlovet. Mvh tränarna P14 (2011) 10 feb 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter