Välkomna till laget.se – Här finns viktig information!
Välkommen till er nya gruppsida på laget.se! Den blir central i all kommunikation mellan aktiva, ledare, föräldrar och andra intresserade. För att komma igång direkt med en bra kommunikation i och omkring gruppen finns ett antal viktiga punkter för sidans administratör: • Logga in och lägga till alla aktiva och ledare under Medlemmar. • Fylla på kalendern med alla inplanerade aktiviteter. Matcher läggs till via Serier medan träningar och andra aktiviteter läggs till via Aktiviteter. • Skriv nyheter löpande och berätta om verksamheten. I takt med att nya nyheter läggs till kommer den här nyhetstexten att försvinna. Om någon i gruppen har frågor om laget.se är man alltid välkommen att kontakta vår support på support@laget.se eller 019-15 44 00. Varmt välkomna till laget.se!
P9 (2016)
22 aug 2021
0kommentarer
Kläder efter väder
Väderprognosen för idag visar stor risk för regn och inga höga temperaturer. Tänk på att ta på kläder som fungerar i detta väder - gärna lager på lager och något regntätt som ytterplagg!
F14 (2011)
4 maj 2021
0kommentarer
Kul att vara igång!
Hej Trots ömsom hagel, ömsom sol så blev det en kul träning igår! Vi hoppas att alla tjejerna håller med oss! Vi insåg att upplägget med att starta vid Älvängenhallen och avsluta vid Kronaskolan inte är optimalt. Tanken med detta var att parera för att fritids på Kronaskolan har i teorin öppet till 18. Framöver kommer vi istället att samlas vi Kronaskolans A-entré , värma upp utanför skolans område för att sedan avsluta vid skolans "fotbollsplan". Det går inte att boka denna plan, så det kan hända att vi får vara flexibla men vi ser till att avsluta vid Kronaskolan oavsett. Nu hoppas vi bara att vädrets makter är på vår sida - kläder efter väder oavsett! Vi ses på tisdag! //Anton, Håkan & Sofia
F14 (2011)
14 apr 2021
2kommentarer
Nu kör vi!
Hej alla! Om 2020-2021 hade varit som andra år, hade detta nog varit ett meddelande där vi ledare tackar tjejerna för en bra säsong. Nu är det istället ett meddelande om att vi äntligen drar igång!! Tisdagar är det som gäller. Vi kommer att träna utomhus vilket gör att vädret styr över vad vi kan göra. Målet är att vi ska träffas, ha kul och röra på oss. Vi ses vid Älvängenhallens entré 17:30 och avslutar vid Kronaskolan ca 18:30 - alltså olika start- och slutplatser! Några saker att tänka på: - Ta på träningskläder efter väder och skor att springa i - Ta med namnad vattenflaska - Vi ska hålla avstånd till varandra hela tiden - Kom inte om du eller någon i din familj har symtom - Kom inte om du är del av en smittspårning Vi ses!!
F14 (2011)
11 apr 2021
3kommentarer
Säsongen är över
Hej, Vi får börja med att be om ursäkt för bristande kommunikation nu på slutet. Då hallarna inte har varit tillgängliga på slutet så är säsongen dessvärre över. Det är riktigt tråkigt att året varit som det varit. Vi hoppas att tjejerna såklart inte har tappat intresset utan siktar på nya tag nästa säsong. Nu är fotbollen igång och vi hoppas så många som möjligt kör vidare där. På återseende! Med vänlig hälsning, Ledarna
F13 (2012)
9 apr 2021
0kommentarer
Visa fler nyheter