• Matcharrangemang

    Tidigare år har det ålagts yngre lag att ansvara för arrangemangen under a-lagsmatcher. Med tanke på kommunens nya rutiner är detta för tillfället inte möjligt att genomföra. Det innebär att ni tillsvidare behöver ansvara för era egna matcher, det vill säga entré och café-del. Styrelsen Seniorlag Damer 19 okt 2021 0kommentarer
  • Matcharrangemang

    Tidigare år har det ålagts yngre lag att ansvara för arrangemangen under a-lagsmatcher. Med tanke på kommunens nya rutiner är detta för tillfället inte möjligt att genomföra. Det innebär att ni tillsvidare behöver ansvara för era egna matcher, det vill säga entré och café-del. Styrelsen Seniorlag Herrar 19 okt 2021 0kommentarer
  • Matcharrangemang

    Tidigare år har det ålagts yngre lag att ansvara för arrangemangen under a-lagsmatcher. Med tanke på kommunens nya rutiner är detta för tillfället inte möjligt att genomföra. Det innebär att ni tillsvidare behöver ansvara för era egna matcher, det vill säga entré och café-del. Styrelsen Seniorlag Herrar 19 okt 2021 0kommentarer
  • Fantastiskt första Minisammandrag!

    GOD EFTERMIDDAG, Då var första sammandragen genomförda. Vi kom till Partille med två fulla lag men fick snabbt formera om oss och ställa upp med totalt 4 st lag då Önnered inte dök upp. Kul tyckte vi då alla tjejer fick spela fler matcher än vad som var tanken från början. Det här var vårt första sammandrag och även vi ledare har lärt oss mycket om både logistik och planering men som helhet så har det gått superbra och framförallt har vi haft jättekul! Vi är väldigt stolta över tjejerna och deras utveckling samt deras förmåga, man ser verkligen att dem lärt sig mycket under den tid vi spelat och tränat. Har ni någon feedback från föräldrahåll är ni varmt välkomna att maila in den till oss alternativt ringa, allt för att bli bättre till nästa tillfälle! INFORMATION Vi kommer från och med 25/10 att ha ytterligare en träningstid i veckan. Tiden är 18.45-19.45 i Skepplandahallen. Vi vill vara tydliga med att vi uppmuntrar att man håller på med flera sporter och att det absolut inte skall kännas som att man behöver välja, utan detta är ett tillfälle för alla som vill och kan. Det är såklart så att vi hoppas på att kunna få en tid i Älvängen istället framöver (då flest tjejer bor där) men för tillfället var det den tiden som finns tillgänglig. Det kommer krävas mer engagemang från er föräldrar i form av att skjutsa osv. men vi tror att vi tillsammans löser det, vi samkör med varandra eller så hör ni av er till oss tränare så försöker vi efter bästa förmåga att pussla ihop det. Har ni feedback på detta får ni såklart kontakta oss med synpunkter. Vi kommer även att kalla till ett föräldramöte inom kort, dels för att vi kommer att arrangera ett eget minisammandrag under November och vi kommer att behöva allt ert stöd och engagemang för att lösa det, men också för övrig information och möjlighet att lyfta några idéer. Vi ber om att få återkomma med lämpliga datum (förmodligen i samband med träning). I och med en extra träningstid samt att vi under hösten blivit fler och fler tjejer har vi nöjet att få välkomna ytterligare två ledare till laget, Camilla Stjärnström samt Maria Bill. Camilla och Maria ansluter så snart dem har möjlighet, varmt välkomna! Vi får återigen passa på att tacka för en riktigt härlig dag! Med vänlig hälsning, Peter, Lisa, Henrik och Mattias F13 (2012) 17 okt 2021 10kommentarer
  • Bra kämpat idag tjejer!

    Tjejerna har nu klarat av sin första hemmamatch. Väl kämpat alla! F14 (2011) 17 okt 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter