• Ingen träning idag

    Det blir ingen träning idag eftersom 2011 killarna är på match. Med vänlig hälsning, Ledarna P14 (2011) 20 nov 2021 2kommentarer
  • Inför Söndag

    Då var det dags att spela på hemmaplan! Vi vill vänligen påminna om de åtaganden som en del av er föräldrar har blivit tilldelade på söndag, se tidigare utskick för schema och detaljer. Till er som har tänkt att baka, lämna det i kafeterian när ni kommer. Vi samlas på Söndag klockan 09.30 vid entren i Älvängenhallen. Se bifogad fil för att se vilket lag ert barn tillhör. Vi kommer att ställa upp med fyra lag då Redbergslid Röd lämnat återbud (ersätts alltså med Ale Handboll 4). Vi blir fler tjejer varje träning vilket är makalöst roligt, några av er har inte blivit inregistrerade på lagsidan då vi inväntar kontaktuppgifter. Ser ni detta så är ni varmt välkomna på Söndag, kontakta bara någon av oss ledare så ser vi till att ert barn kan vara med. Vi ses på Söndag! Med vänlig hälsning, Ledarna F13 (2012) 18 nov 2021 6kommentarer
  • Lotter och Julkalendrar

    Då är det dags för lite försäljning! Detta gör vi för att säkerställa att det finns en handbollsklubb i Ale även i framtiden och för att vi ska kunna hålla nere medlemsavgifterna. Lotter och Julkalendrar kommer att delas ut på månag 15/11. Om ni inte hämtar efter träningen, säkerställ då att de har med sig något att bära hem lotterna i så att de inte förstörs. Hör av er om er dotter inte är med på måndagens träningen så hittar vi en annan lösning. Julkalendrar - Bingo Lotto Varje spelare i klubben kommer att få 3 kalendrar, de kostar 100kr/st. Eftersom det är en Julkalender är det nog lättast att sälja dem innan 1/12. När ni sålt de 3 kalendrarna swishar ni 300kr till 070 253 61 29 (Sofia Bokvist). I texten anger ni namnet på spelaren och att det avser Julkalendrar. Redovisa försäljningen senast 7/12. Ser ni att det finns en större efterfrågan än de 3 lotter som tilldelats skriver ni i gästboken och frågar om det är någon som har kalendrar över. Samma sak gäller om ni har svårt för att sälja de lotter ni fått, skriv i gästboken och kolla om någon har lättare att sälja. Sportlotten Varje spelare i klubben kommer att få 8 lotter, de kostar 50kr/st. Detta är en skraplott där man kan vinna upp till 350.000kr. Lotten ger också tillgång till "Citykupongerna", ett rabatthäfte i mobilen som är giltigt i 3 månader efter att man aktiverat sin kod. Genom den extra vinstchansen kan man vinna bilar och resor även på en nitlott. På baksidan av lotten finns också fyra rabattkuponger - 50kr på ICA Kvantum Ale Torg, 50kr på ICA Supermarket Älvängen, Köp en Big Mac få en Big Mac (2 för 1) på McDonalds Ale Torg och 10% på hela notan på Pizzeria Da Mille. Så även om man inte vinner på lotten får man pengarna tillbaka om man t.ex. veckohandlar på ICA - Win Win! Försäljningen av Sportlotterna ska redovisas senast 20/12. Detta gör ni genom att swisha 400kr till 070 253 61 29 (Sofia Bokvist). I texten anger ni namnet på spelaren och att det avser Sportlotter. Övrigt Jag undviker gärna att behöva påminna om betalning när slutet på respektive förälsjningsperiod närmar sig. Har ni möjlighet att ligga ute med pengarna och betala snart är det bra. Lycka till! F14 (2011) 9 nov 2021 4kommentarer
  • Ingen Träning

    God morgon! Påminna om mailet vi skicka ut att det är ingen träning idag! Hjälp oss att sprida detta till era vänner! Ses vi nästa vecka. Hälsningar Tränarna P9 (2016) 6 nov 2021 0kommentarer
  • Minisammandrag i Färgelanda

    Återigen en härlig dag! Nyss hemkommen från Färgelanda med en härlig känsla av att tjejerna har haft superroligt. Det var till en början lite pirrigt i magen eftersom det mer eller mindre var fullt på läktaren. Vi spelade tre matcher per lag och hade mycket kul mellan matcherna. Vi ledare vill skicka med lite beröm hem till alla föräldrar, tjejerna är superschyssta mot varandra och mot oss ledare, lyssnar och engagerar sig och involverar alla. Riktiga toppenkompisar! Nästa gång är det dags för arrangemang på hemmaplan, det skall bli jätteroligt. Vi återkommer med föräldraengagemanget inför detta. INFORMATION - INGEN TRÄNING IMORGON MÅNDAG!!! Som vi skrev i förra utskicket så saknar vi nycklar och bollar. Igår fick vi bollarna men löser dessvärre inte nyckelfrågan förrän tills nästa vecka. Så ingen träning i Skepplanda imorgon måndag heller men vi kommer köra näst-nästa vecka! Tack för idag, vi avslutar med en härlig grimaschbild :) ! //Ledarna F13 (2012) 31 okt 2021 4kommentarer
  • Visa fler nyheter