• Inställd träning.

    Hej! I morgon lördag 4 December måste vi ställa in Handbollskolan! Tyvärr för många tränare borta för att kunna genomföra träningen. Ses nästa lördag. Hälsningar Tränarna P9 (2016) 3 dec 2021 0kommentarer
  • Restriktioner Handbollskolan från 1 December

    Hej! Från med 1 December är det nya restriktioner. Man får max vara 100 personer som publik. Tränarna och barnen räknas inte in i dessa 100 personer. Vi vill att man endast är en vuxen per barn och att man håller avstånd till varandra i publiken. Vid minsta symptom så avstår man träningen och stannar hemma. Vi får göra vad vi kan för att hålla smittan nere. Med vänliga hälsningar Tränarna P9 (2016) 2 dec 2021 0kommentarer
  • Minisammandrag i Backa

    Hej på er Nu på Söndag har vi det sista sammandraget för höstterminen i Backa. Som ni säkert känner till så har hösten varit fantastiskt kul då vi hela tiden blivit fler och fler tjejer för varje träning, i dagsläget är det en bit över 30 aktiva tjejer. Vi anmälde 2 st lag inför säsongen men behöver nu vara 4 st lag. För vårsäsongen så är detta nu justerat så att vi är 4 st lag varje sammandrag. Det har dessvärre inte gått att ändra för höstschemat. Dock innebär detta att vi i utgångsläge kommer att åka med många tjejer på få lag nu på Söndag, vi får hoppas att det kan bli en lucka så att vi får ställa upp med ytterligare ett lag. Men det vet vi förmodligen tidigast på Söndag. Vi skickar spelschema i separat mail. Med vänlig hälsning, Ledarna F13 (2012) 30 nov 2021 4kommentarer
  • Lotter

    Hej alla barn och föräldrar imorgon på träningen kommer alla barn att få med sig 8st (50kr/st)sportlotter och 3st (100kr/st)Bingolottokalendrar som skall säljas för klubbens räkning, Summan 700kr Swishas till Erik så fort lotterna är sålda Swish till 0735397547 Märk med barnens namn Osålda lotter returneras till Erik Med vänlig hälsning, Ledarna P14 (2011) 28 nov 2021 0kommentarer
  • Fantastiskt sammandrag!

    Tack till alla som ställde upp i Söndags! För att summera en härlig Söndag så fick vi lovord från de andra föreningarna kring vårt arrangemang. Dem tyckte domarna, arrangemanget och fiket var toppen. Tjejerna fick spela väldigt många matcher i och med att vi ställde upp med fem st lag. Det är inte helt optimalt när det blir riktigt så många lag men vi var tvugna för att få till alla matcher och tjejerna kämpade kanonbra. Vår upplevelse är att dem haft lika roligt som vanligt och att dem ser fram emot nästa tillfälle! Med vänlig hälsning, Ledarna F13 (2012) 25 nov 2021 5kommentarer
  • Visa fler nyheter