Träningen imorgon är inställd!
Hej igen, Hoppas att allt är bra med er hemma i stugorna. Imorgon Torsdag kommer vi att ställa in träningen, vi har även lämnat återbud till sammandrag på Orust till helgen för att inte blanda oss för mycket med andra föreningar just nu, utan vi vill avvakta något till innan vi känner oss trygga att starta igång. Vi kommer dock att börja träna på Måndag igen om vi inte får förändrade riktlinjer att förhålla oss till men i så fall återkommer vi. Peppa tjejerna på hemmaplan att snart hoppas vi kunna börja träna handboll igen! Med vänlig hälsning, Ledarna
F13 (2012)
12 jan 2022
0kommentarer
Taik cup är inställd
Hej pga nya restriktioner så är tyvärr cupen inställd, vårens träningstider är nu upplagda i kalendern mvh Ledarna
P14 (2011)
25 dec 2021
0kommentarer
Angående Julklappen
Hej på er, Vi vill bara passa på att tacka våra sponsorer som gjort det möjligt att införskaffa julklappen till tjejerna med att nämna dem nedan. Bergman & Höök Bejer Byggmaterial Friday Nihlmarks Trä Jicon Works Stort tack! //Ale Handboll F2012
F13 (2012)
19 dec 2021
2kommentarer
Träningen inställd
Vi har tyvärr inga ledare idag så träningen är inställd pga sjukdom
P14 (2011)
18 dec 2021
0kommentarer
Höstens sista sammandrag
Hej på er, Då var ytterligare en härlig dag tillsammans över, tjejer har skött sig jättebra i vanlig ordning och matcherna gick strålande. Vi har en ny maskot i laget, "Aleah" som tjejerna varit väldigt involverade i att ta hand om under dagen, en tiger som hjälper oss att heja på lagen som lirar. Vi har lagt upp ett filbibliotek med lite bilder på dagen som finns under "Bilder" här på hemsidan. Det här var höstsäsongens sista sammandrag, efter nyår spelas nästa och schema för detta väntar vi på från förbundet. Vi har då anmält 4 st lag till varje sammandrag så att vi säkerställer mycket matchtid för alla. Vi återkommer med information så fort vi får den. Gällande träningarna under jullovet så kommer vi att ha ett uppehåll. Sista träningen är den 16/12 (vi kommer då att ha lite julavslutning) och vi börjar igen den 10/1-22. Tack för idag! Med vänlig hälsning, Ledarna
F13 (2012)
5 dec 2021
1kommentar
Visa fler nyheter