• Söndags matchen

    Tyvär är söndags match är inställd på grund av sjukdom i det andra laget P14 (2011) 28 jan 2022 0kommentarer
  • Träning ikväll!

    Hej, Träning ikväll, bra om ni anmäler era barn så att vi får en uppfattning om hur många som kommer idag. Som vanligt gäller det att vara symtomfri. Vi ses ikväll! Med vänlig hälsning, Ledarna F13 (2012) 27 jan 2022 0kommentarer
  • Träning idag

    Hej, Ledsen för att vi missade att bjuda in till träningen i Torsdag, vi insåg att vi missat det och ber om ursäkt. Idag är det träning i vanlig ordning i Skepplanda för dem som är friska. Håll i och håll ut. Med vänlig hälsning, Ledarna F13 (2012) 24 jan 2022 0kommentarer
  • Idag startar vi igång träningen!

    Hej, Idag startar vi igång träningen igen, vi har varit lite försiktiga med starten som ni förstått och kommer fortsatt vara det. Som vanligt gäller att man stannar hemma vid minsta symptom! Nytt är att vi kommer att skicka en kallelse till träningarna de närmaste två veckorna som vi vill att ni svarar på inför träningarna så att vi vet hur många som kommer. Har ni några frågor eller funderingar så är ni välkomna att återkomma! Med vänlig hälsning, Ledarna F13 (2012) 17 jan 2022 6kommentarer
  • Lotter

    Ni som ännu inte har betalat lotterna får gärna göra det. Mvh Erik P14 (2011) 17 jan 2022 3kommentarer
  • Visa fler nyheter