• Inga träningar under sportlovet

    Eftersom det är många som inte är hemma under sportlovet, inklusive oss ledare, är det inga träningar nästa vecka. Vi ses igen måndag 21/2. Ha ett fint sportlov! Håkan, Anton, Nermin & Sofia F14 (2011) 10 feb 2022 0kommentarer
  • Boll & Lek startar upp 19 februari igen!

    Nu tillåter äntligen restriktionerna att vi ses igen och har roligt tillsammans! Ni är varmt välkomna den 19 februari kl 10.00-11.30 till Skepplandahallen. Träningarna fortsätter löpande under våren och vi meddelar här och på vår facebook-sida när våravslutningen är. Boll och lek vänder sig till barn födda 2017 & 2018 Följ gärna vår facebook-sida här: https://www.facebook.com/groups/788522594525041 Boll o Lek Nord (2021-2022) 8 feb 2022 0kommentarer
  • Matchkläder

    Alla som har tagit med sig matchkläder hem behöver ta med dom till träningen på lördag tvättade och klara. Med vänlig hälsning, Ledarna P14 (2011) 3 feb 2022 0kommentarer
  • Träning ikväll

    Hej, Ikväll är det träning som vanligt i Skepplanda, vi slutar från och med nu med att skicka ut anmälan innan träningarna utan kör återigen på som vanligt. Restriktionerna gäller! Dvs stanna hemma vi symtom. Ses ikväll! Med vänlig hälsning, Ledarna F13 (2012) 31 jan 2022 3kommentarer
  • Dags att börja sälja kryddor och olja! 😁

    Hej på er! 😁 Vi fick in ett jättebra tips av er om vad vi kunde sälja. Vi ska sälja olika slags kryddor och oljor, som man kan använda i alla möjliga typer av matlagning. Vi har beställt och fått katalogerna, som era barn/ni kan hämta på morgondagens träning. Kan ni inte komma på träningen imorgon, så går det bra att hämta katalogen på måndagens träning eller svänga förbi Göteborgsvägen 29 och hämta katalogen där. Det finns även en web shop, som man kan dela med släkt och vänner. För att lägga in era beställningar, så skall ni skapa ett konto. Följ länken nedan, så hamnar ni rätt. Instruktioner om hur ni går till väga finns också i försäljningskatalogen. Vi tänker att vi säljer i ca 4 veckor och därefter skickar vi in beställningen. Varorna kommer sedan efter 3-5 dagar och ni får komma och hämta dem på ovanstående adress, för utdelning till kunden. Vi tjänar 45 kr/sålt paket. Det går bra att ta två kataloger, om man vill ta med till jobbet också. 😜 https://www.klasspengar.se/skapa-konto/?key=86275a211521efa Med vänliga hälsningar Gina och Nina 😁 Med vänliga hälsningar P14 (2011) 28 jan 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter