15 lotter kvar att hämtas
Hej på er! Nu är det 15 lotter kvar att hämtas, vilket innebär att tre killar inte har hämtat sina lotter. Det är viktigt att dessa blir hämtade omgående, då de måste säljas och pengarna betalas in. Vi måste alla hjälpas åt. De finns att hämtas på Göteborgsvägen 29. Med vänliga hälsningar Gina, Sara, Marcus och Nina
P14 (2011)
3 apr 2022
5kommentarer
Sportlotter delas ut på lördag!
Hej på er! Nu har vi hämtat de 106 sportlotter, som laget skall sälja åt klubben. Det blir 5 lotter/kille i laget att sälja. Varje lott kostar 50 kr, så sammanlagt skall 250 kr/kille swishas in till 0706-218918 snarast möjligt. Glöm inte att skriva vad ditt barn heter när du swishar, så vi vet vem som har betalat in. Lotterna delas ut på lördagsträningen, så även om inte ditt barn har möjlighet att träna får du gärna komma och hämta dem. 😁 Med vänliga hälsningar Gina, Sara, Marcus och Nina (lagföräldrar)
P14 (2011)
29 mar 2022
11kommentarer
Föräldramöte
Hej! Här kommer en kort sammanfattning ifrån kvällens föräldramöte, har jag missat något så får gärna ni som var med fylla i. • Nästa säsong kommer grabbarna som är födda -12 bli en del i p10-laget. De kommer alltså spela på stor plan med 7 spelare på planen. Som det ser ut nu så finns det underlag för att anmäla två lag. Mer info kring detta kommer till hösten när förbundet ser hur underlaget ser ut för olika typer av serieupplägg. • Inför nästa säsong kommer spelarna att mer och mer vävas in i mer fasta positioner på planen. • Det kommer att delas ut sportlotter för spelarna att sälja en sista gång, sedan går kontraktet kring lotterna ut. • En förälder från p09 kommer att vara med under nästa säsong och hjälpa till vid behov, vem det blir beslutas till hösten. * Det utökades med ytterligare två lagföräldrar till laget. Utöver Nina Auinger och Gina Bält Antman så är det nu även Sara Swanson och Marcus Bramlöw. Ovanstående ansvarar för att ta hand om och dela ut uppgifter såsom lottförsäljning, lagkassa, lagaktivitet, arrangemangsansvar etc. * Uppförandet på träning och match diskuterades. Det arbetas på att få bort sura miner, kommentarer och dålig attityd. Ledarna kan vid behov skicka upp spelare på läktaren under en del av träningen som konsekvens på dåligt uppförande. Jag tror att det var i runda slängar detta som diskuterades, men som sagt - fyll gärna på om jag missat något. Tack för ett bra möte!
P14 (2011)
28 mar 2022
2kommentarer
Ale 90 ik har en akivitetsdag i furulund
Hej alla barn och Föräldrar den 3 april så har Ale 90 ik en aktivitets dag med både cykel och löpning alla är välkomna.
P14 (2011)
24 mar 2022
0kommentarer
Lördags träningen inställd
Lördags träningen inställd pga match Med vänlig hälsning, Ledarna
P14 (2011)
21 mar 2022
0kommentarer
Visa fler nyheter