• Boll och lek i Skepplanda startar upp den 1 oktober 2022

    Vi vill välkomna er födda 2018-2019 till en ny säsong av Boll och lek i Skepplandahallen. Träningar kommer att hållas varje lördag kl. 10.00-11.30 f.r.o.m. 1 oktober och framåt. Skulle det av någon anledning inte gå att genomföra en träning kommer detta att meddelas här på laget.se och via vår facebooksida: https://www.facebook.com/groups/788522594525041 Vi ser fram emot en rolig höst tillsammans! Mvh Ledarna Boll o Lek Nord (2021-2022) 19 aug 2022 0kommentarer
  • Sommarcamp Kungälv

    Om hanbollssuget blir för stort under sommaren så har Kungälv ett sommarcamp. Sista anmälning 2/8. Med vänlig hälsning, Ledarna https://kungalvhk.myclub.se/site_node/4626/nyheter/anmalan-oppen-till-sommarcamp P14 (2011) 26 jul 2022 1kommentar
  • Junicupen

    Hej alla barn och föräldrar nu har vi äntligen fått vårat spelschema... Vi samlas på Lördag kl 08:20 och våran första match är kl 10:19. Samling Söndag 07:45 Ta med mat så killarna orkar spela, det blir många matcher :-) https://www.procup.se/cup/35022.htm P14 (2011) 15 jun 2022 0kommentarer
  • Extra Träning i 18.30

    Träning för dom som vill komma upp och dra några bollar inför cupen 18.30 kronoskolan P14 (2011) 15 jun 2022 1kommentar
  • Träning inför cupen

    Extra Träning i dag om man vill komma och dra några skott inför helgen. 18.30 kronoskolan konstplan. P14 (2011) 15 jun 2022 2kommentarer
  • Visa fler nyheter