• Säsongspremiär

    Hej. Nu på lördag drar vi igång med Handbollskolan F/P 2016 mellan kl 10:15-11:30 i Älvängenhallen. Hoppas vi får ses. Hälsningar Ledarna P9 (2016) 28 sep 2022 4kommentarer
  • Sävehof - Kungälv (inställd träning 22/9)

    Hej, Eftersom vi åker och tittar på handbollsmatch på Torsdag så ställer vi in träningen. Återkom om ni har några frågor eller funderingar. Med vänlig hälsning, Ledarna F13 (2012) 18 sep 2022 30kommentarer
  • Xamino Boxnings träning 2/10

    Här kommer en repris av den roliga träningen som Gina fixade åt oss förra säsongen. Träningen börjar kl 10:00, kom ombytta och laddade för ett riktigt roligt pass. Det bjuds på fika efter. Mvh Ledarna P14 (2011) 18 sep 2022 13kommentarer
  • Träningarna har börjat

    Hej hoppas att alla har sett att träningarna har börjat. Vi tränar Måndagar kl19:00-20:30 Fredagar kl 17:30-18:45 Med vänlig hälsning, Jonas P14 (2011) 16 sep 2022 0kommentarer
  • Örebro Cupen inställd

    Hej alla barn och föräldrar på grund av att vi har för få ledare och barn som kan närvara på Cupen så har vi beslutat att dra oss ur den. Förhoppningsvis kan vi hitta fler cuper som passar alla bättre lite längre fram. Mvh Ledarna P14 (2011) 7 sep 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter