Kallelser till söndag
Hej alla, nu har vi skickat ut kallelse till resp match på söndag. Det är alltså 3 st matcher på rad och alla i Älvängenhallen. Kommer givevtis behövas justeringar när vi vet vilka som kommer eller inte. Det kommer säkert också behövas stridsledning på plats för att vissa tjejer kommer behöva spela dubbelmatcher.
F13 (2012)
27 okt 2022
10kommentarer
Ansvars-schema för kiosk & matchklocka vid hemmamatcher
Hej, Här kommer ansvars-schemat för kiosk och matchklocka vid F11's hemmamatcher säsonge 2022-2023. Två familjer per match sköter om kioskverksamhet och matchklocka vid sammandrag och tre familjer 27/11 då det bara spelas en match. Ni bestämmer själv hur ni vill fördela uppgifterna under matchen. Har man blivit tilldelad en match då man inte har möjlighet att vara med, har man själv ansvaret hitta någon annan att byta med. På alehandboll.se hittar ni ett inlägg gällande caférutiner. Matcherna spelas i Nödinge Idrottshall (NI) och i Älvängenhallen (ÄH). Vill man baka något är det ett plus, men inte ett måste. Tänk på att undvika nötter. Nedan hittar ni schemat, är det något ni undrar går det fint att skriva ett inlägg i tråden. (NI) Sön 13/11 11:10 Belenay/Una 12:30 Belenay/Una 13:50 Alice/Vera (ÄH) Sön 27/11 11:40 Freja/Josefin/Leia (NI) Sön 18/12 12:10 Josefin/Vera 13:30 Josefin/Vera 14:50 Elise/Una (ÄH) Sön 15/1 12:10 Alice/Elise 13:30 Alice/Elise 14:50 Freja/Leia
F14 (2011)
26 okt 2022
7kommentarer
Föräldramöte fortsättning…
Hejsan! P-11/12 lever vidare!!! Tjohooo!!! Erik Gustavsson kommer fortsätta som tränare och Felipe Larenas (Emils pappa) blir en ny stjärna!! Tusen tack:):) Inom kort kommer vi börja sälja kakor, knäckebröd och godis. Mer info om hur och när kommer senare. Och en Save the date:)! 19 november, dagtid/eftermiddag. Planeras att gå på handbollsmatch i Kungälv men allt är inte spikat ännu....
P14 (2011)
25 okt 2022
3kommentarer
Intresse för match på söndag 23 oktober
På söndag den 23 oktober så spelar vi bortamatch i Uddevalla. Då det bara är en match och långt att åka så har vi bestämt att ta med 11 tjejer, för att det inte ska bli för lite speltid/kilometer så att säga. Vi kommer därför inte att kalla alla utan 11 st. De som inte blir kallade till denna match kommer att bli kallade till en annan senare. Vi håller koll så det blir så lika många tillfällen för alla som möjligt. Dock så tänkte vi denna gång att kolla vilka som kan/vill följa med denna gång så inte flera av det vi kallar inte kan och så får vi kalla fler reserver än de vi kallade från början. Då matchen är redan på söndag så är det bra att man svarar så snabbt man kan. För att förtydliga så är det därmed inte säkert att man får kallelse till matchen även om man skickat och sagt att man kan. Totalt har vi på året 54 matcher att spela på våra tre anmälda lag så alla kommer få spela många matcher! För övrigt kan vi säga att det är bra tryck och engagemang på träningarna. Något som skiljer oss från andra lag är att vi inte minskar utan fortsätter öka med nya tjejer som gillar handboll vilket vi tycker är kul! Svara med kommentar på denna nyhet om ni kan/vill spela på söndag!
F13 (2012)
18 okt 2022
15kommentarer
Viktig information från föräldramötet!
Under kvällens föräldramöte meddelade tränarna att de inte känner att de har tid eller möjlighet att fortsätta vara tränare för laget. För att laget skall slippa att läggas ner krävs att någon eller några andra föräldrar kan tänka sig att ta över huvudansvaret för laget. Eric, som är tränare idag, säger att han kan vara med att fortsätta hjälpa till att träna killarna. Han vill dock inte ha huvudansvaret för laget. Idag var det 17 killar på träningen, så det finns ett stort intresse och en stor glädje bland våra killar att spela handboll. Vi som var med på föräldramötet beslutade att ge alla föräldrar en chans att tänka över situationen och fundera över om man har möjlighet att hjälpa till att rädda laget, som tränare och/eller huvudansvarig för laget. Vi beslutade även att vi skulle ses igen på måndag 24 oktober under killarnas träning, för att fatta ett slutgiltigt beslut om lagets framtid. Det är viktigt att så många som möjligt kommer på det mötet!
P14 (2011)
17 okt 2022
0kommentarer
Visa fler nyheter